8 Ekim 2013 Salı

Kadıköy'de oturanlara müjde

Senelerdir giymediğim bana küçük ya da büyük gelen kıyafetlerim bana sorun oldu. Evet, teslim edebileceğimiz yerler var ama ben de araba olmadığı için onları al, taksiye yükle götür bırak çok zordu benim için. Ama artık böyle bir sorunun kalmadı. Esdem var artık. 

Giymediğiniz ama giyilebilir durumda olan kıyafetlerinizi 0216  545 72 28 numaralı telefonu arayarak randevu alabilir, eve gelecek görevlilere teslim edebilirsiniz. Kadıköy Belediyesi'nde oturmak şartıyla tabi. Eminim diğer belediyelerinde bu tip hizmetleri vardır. 

Beloş'un doğumundan bu yana birikmiş 4 hurç kıyafeti var. Kendileriminkini de ayırıp hemen telefon açacağım. İçim rahat edecek. 

Siz de yardım elinizi uzatın. 

Ayrıntılı bilgi için tık tık...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla supermıs keske bızım bolgemızde de olsa ama neyse bende etraftan sorarak ıhtıyac sahıplerıne dagıtıyorum esyalarımı