23 Mayıs 2013 Perşembe

Hedefler


Şimdi düşünüyorum da, eskiden ne çok vaktim varmış. Eve gelip yemek yedikten sonra neler yapıyormuşum hiç hatırlayamıyorum. Hafta sonları saat kaçta kalkıyordum, vaktimi nasıl değerlendiriyormuşum hiç biri aklımda değil. Çocuktan sonra zaman yönetimi gerçekten büyük sorun. Bunun için düzenli bir hayat yaşamak ve ne yapacağınızı önceden planlamanız lazım. Artık elimde Belinay’ın kirli bezi varken ve onu atmaya giderken yapacağım 2.adımı düşünmeye başladım. Başka türlü başa çıkabilmek mümkün değil çünkü.
Dün akşam yazlıklarımızı çıkarttım. Onlar bile o kadar çok birikmiş ki. Artık dev gibi bir insanım mesela, ve ne kadar rejim yaparsam yapayım asla içine giremeyeceğim kıyafetlerim var hala dolapta. Dün akşam temizledim onları. Battal boy çöp torbası poşeti verilecek kıyafet çıktı. Çıktı da bunları kime vereceğim? Belediyelerin aslında böyle bir hizmeti olmalı. Gelip evden almalılar. Ama kıyafetleri hazırlıyorsun ve verecek yer bulana kadar üstünde kalıyor yük olarak.

Belinay’ın küçülmüş kıyafetlerini zaten LÖSEV’e ayırdım. Ama onları da verebilmek için araba ile gitmem lazım ama araba kullanmıyorum ne yazık ki.

Gündüz işte olunca, akşam da çocukla uğraşınca kendime ayıracak zamanım kalmıyor. Manikür pedikür yaptırmayalı çok oldu. Saçlarımın dip boyası geldi. Kaşlarım İbrahim Tatlıses gibi oldu. Bunlara acil çözüm bulmam lazım. Manikür ve pedikür için işyeri yakınında bir yer bulacağım. Ama saçlarım ve kaşlarım için aynı şeyi söyleyemem çünkü onları kendi kuaförümden başka bir yere yaptıramam.

Dolapların içinin düzenlenmesi ve atılacakların atılması lazım. Biriktikçe birikiyor çünkü ve ben fazla kalabalığa asla gelemiyorum. Zaman yönetimi dedim ya, benim zamanımı akşamları keyif yapmak ve televizyon izlemek alıyor. Bundan böyle akşamları televizyonu minimuma indireceğim. Veya yapacaklarımı televizyon seyrederken yapacağım.

Araba kullanmayı öğrenmem lazım. 35 yaşıma geldim bunca zaman hiç yokluğunu hissetmedim ama şimdi şimdi ne kadar gerekli olduğunu anlıyorum. Arabam altımda olsa gerçekten yapamayacağım iş yok.

Ve en önemlisi rejim. Hamile kalmadan 1 sene evvel diyetisyen kontolünde rejime başladım. Fıstık gibi kilo verdim. 14 kilo civarında. Sonra hamile kaldım. Ardından şeker çıktı hep diet hep diet. O kadar sıkılmışım ki şu anda hiç diet yapasım yok. Ama kilolarım olduğu gibi duruyor. E yanında insülin direnci de var. Veremiyorum haliyle. Kilodan çok artık sağlık canımı sıkmaya başladı. Şeker hastası olma potansiyelim var ve ben kilo vermek için çaba sarf etmiyorum.
Eliptik bisiklet: Her akşam 10 dakika üstüne çıkabilmeliyim hiç olmazsa…

Gibi gibi gibi hedeflerim var. Bakalım ne kadarını uygulayabileceğim. 

Hiç yorum yok: