16 Mayıs 2013 Perşembe

1 yıl nasıl geçti?

Yazmaya zaman zaman ara verdiğim için Beloş'un gelişim evrelerini buraya koyamadım. Oysa istedim ki bir blogum olsun ve ilerde Beloş bunları okusun.

Kendime koyduğum yeni hedeflerim var. Bunların arasında blogumu ihmal etmeme de bulunuyor. 

Evet şimdi başlayalım. Az yazılı bol resimli bir post sizi bekliyor...

                                          Ben doğdum...Doktorum Tayfun Osmanağaoğlu...




Binbir surat derler bana...


 Oyuncaklarımla oynadım...


Çok güldüm

Çok ağladım


İlk defa ayaklandım. Suratımdan da belli...Sonra reklamlarla tanıştım...


Bilgisayarla oynadım...Kitap okudum


Hayatın anlamını çok kez düşündüm. Ama sebze çorbası mı oyun mu karar veremedim...

Çok gezdim. Hep pusetlerde uyudum. 

İlk yılbaşımı çılgınca kutladım...Yetmedi evde devam ettik, uyutmadılar beni...


Babamla televizyon seyrettim.


Kuaföre gittim. İbibik topuzu yaptırdım.


Gözlük takmaya bayıldım


İlk arabam, pardon uçakmış o :)

İlk trenim

 Parmak ucu denemelerim


         Odamı dağıttım                                                   Piyano çaldım...

Abime hastayım. Kuzenim'e de...

Hasta Beşiktaşlıyım...

Başka takımdansanız döverim...

Ananemle yatak keyfi...

Bu da balkon keyfim...

Çimle tanıştm Elimi süremiyorum...

 Ananem bana keçi kulak yapıyo...


 En sonunda kıza benzemeye başladım...



         Salıncağa bindim ilk defa...                                                      Annem beni Bağdat caddesinin tam      ortasına koydu. Cesaretli kadın :)


Veeeeee işte 1 yıl böyle geçti...Şimdi önümüze bakalım. İlk hedefim yürümek, ve geçen sene gittiğim Bodrum'da bu sefer denize girebilmek...





1 yorum:

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

süper bi çalışma anneni de tebrik etmek lazım :))