20 Şubat 2012 Pazartesi

Mim...

Yonca beni mimlemiş. İşte cevaplarım.

1. Ölmeden görmeyi istediğin bir ülke var mı? Neden orası?

Offff çok var aslında. Uçağa binmekten korkmasam keşke. Fas ve Paris en çok gitmek istediğim yerlerin başında geliyor.

2. Kış mı? Yaz mı?

Ne kış ne yaz. Bahar en sevdiğim. Ya çiçekler açsın ya da yapraklar dökülsün.

3. Hiç saçının tamamını boyattın mı? Pişman mısın?

Yıllardan beri boyatıyorum. Hiç pişman olmadım. Saçımın ne rengi ne de cinsi güzeldi çünkü. Bir de bir kaç senedir hayatıma girmiş olan beyaz saçlarım var.

4. Bloğumda en çok ne tarz konular görmek isterdin?

Aslına herşeyden yazıyorsun. Hepsi de hoşuma gidiyor. Ama görmek istemediğim konular var. Üzgün ve hayattan zevk almadığın zamanlar.

5. Yaptığın en çılgınca şey neydi?

Bungee Jumping yapmıştım gençken. şimdi olsa yanından geçmem.

6. En sevdiğin tatlı nedir?

Gebelik şekerine yakalanmış biri için sorulmayacak soru bu aslında ama hmmmm düşünüyorum tatlı konusunda hiç seçici olmadım. Ama sütlü nuriye diyeceğim bu soruya. Çok severim.

7. Hiç bıkmadan kullanabileceğin oje rengi?

Bordo

8. Hayvanları sever misin? Evde beslemeyi istedin mi hiç?

Hayvanları severim. Ama bakımı zor geliyor. O yüzden hep kolay bakımı olan hayvanları seçtim kendime. Muhabbet kuşu en iyisi...

9. Düzenli olarak takip ettiğin bir dergi var mı? Varsa hangisi?

Insytle Home, Evim ve sofra dergisi

10. Sence Türkiye'de en yaşanılası şehir neresi? Neden?

İzmir. Hem büyükşehir, hem kaçabileceğin çok yer var.Yazın tadında doyulmaz bence.

11. İnsanların sende gördüğü, dile getirdiği en iyi ve en kötü özelliğin nedir?

İyi huyum dürüstlüğüm olabilir, olmazsa olmaz arası pek yok. Kötü olan tarafım ise asabiyetim...Hemen parlamam.

2 yorum:

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Gençken mi??? Ayol kaç yaşındasın ki ;)))

teşekkürler cevaplar için

Sorriso dedi ki...

18 yaşındaydım Yoncacım 15 sene geçmiş dile kolay. Ruhum da gençti tabi :) şimdi akıllandı, olgunlaştı...