13 Ocak 2012 Cuma

Puzzle sevdası

Geçen sene eşim yapalım diye puzzle almıştı. Çok büyük hevesle başına oturduk, hatta gittik halısını bile aldık. Atatürk portresiydi. Ama sadece 3 renkten oluşuyordu ve biz yeni başladığımız için çerçeveyi bile yapamamıştık. Daha sabırlı bir zamanımızda yapmak üzere kaldırdık.

Geçenlerde gene bir sevda düştü içime. Alışveriş için Metro'ya gittiğimizde bir bakalım dedik neler var neler yok. Gönlümüze göre bulamadık. İstediğimiz puzzle çok renkli olsun ki rahat rahat yapalım istedik.

Bugün internette dolaşırken birden aklıma geldi. İnternette kesin derya gibidir puzzle'lar. Hakikaten puzzle satan bir kaç internet sitesi buldum. www.puzzledepo.com iyi ama ben haftasonu elimde olsun istediğimden D&R'da aldım soluğu.

Öncellikle en iyi markayı bulmam gerekti. Gerek sitelerden gerekse forumlardan anladığım kadarıyla manzara resimlerinde Ravensburger, diğer puzzle'larda ise Educa başı çekiyor. Educa'nın kayıp parça hizmetini taaa İspanya'dan verebiliyor olması ise büyük bir avantaj bence.

En sonunda buna karar verdim. Yapıp mutfağa asmayı düşünüyorum.

Bakalım nasıl olacak?

2 yorum:

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

çok güzel bi seçim, yapması da bittikten sonra seyretmesi de çok keyifli olucak eminim :))

Sorriso dedi ki...

Yonca'cım yapması da bayağı güçmüş ama :)
Orta cafe bölümlerini tamamladım gerisi yok :) Her akşam çabalıyorum...