26 Ocak 2012 Perşembe

Konuşsam dilim yanar, sussam kalbim...

Artık doğuma geri sayım başladığı için çalışma şevkimi kaybettim. Hani Cuma günü tatile çıkacaksındır, ama Salı gününden itibaren artık boşlamay başlarsın ya onun gibi işte. İzne çıkmama 2 ay kaldığı için artık bişey yapma şevkim kalmadı. Havalarda bozunca üstüne tuz biber oldu. Tüm İstanbul'lular olarak karın yağmasını bekliyoruz. Bayıldığımızdan  değil, trafikte kalmamak ve evlerimize ulaşabilmek için hangi ulaşım aracının daha iyi olduğunu tartışıyoruz. Şu an sabahki puslu ve soğuk hava kendini güneşli bir güne bıraktı. Kar topluyor diyoruz. Güneşin hiç bir zaman kar topladığına şahit olamadım ben gerçi :)

Bu süre zarfında internnet dolanırken çeşit çeşit şeylerle karşılaşıyorum. Özellikle hatırası olan bişeyleri buldum internette. Nişan pastam :)

Bu pastayı canım arkadaşlarım Ebru ve Burcu yapmıştı özel anım şerefine. Görselliğine diyecek birşey zaten yok, bi de içini yeseydiniz offf offfff... Pasta yaptırmak isterseniz bu site elinizin altında bulunsun derim ben. Gözünüz kapalı görselliğine, tadına, hijyenine güvenebilirsiniz. Adrese gitmek için tık tık...

Bu arada sevdiğim bazı sözler de vardı. Onları not almamıştım bir yerlere vakti zamanında. Arada bir neydi neydi der google'dan arattırırdım. Sonunda not almaya karar verdim. Sizlerle de paylaşmak istedim.

Ümit, kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır. (Nietzsche)
Sussam gönül razı değil, söylesem tesiri yok. (Fuzuli)
Konuşsam dilim yanar, sussam kalbim. (Necip Fazıl Kısakürek)

Var mı sizlerin de böyle çok sevdiğiniz sözler?

1 yorum:

cinar dedi ki...

var tabi olmaz mı? ama ben de not etmediğim için aklımda kalmıyor.
pasta çok güzel görünüyor bu arada. siteleri de çok eğlenceli :)